متخصص گوش و حلق و بینی خوب

متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران

کسانی که دارای مشکلات گوش و حلق و بینی هستند ، بهتر است برای درمان به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب مراجعه کنند ؛ حال ممکن است این سوال در ذهن تان ایجاد شود که چگونه می توان بهترین متخصص گوش و حلق و بینی را انتخاب کرد ؟ در این مقاله ، می خواهیم درباره ویژگی ها و نحوه انتخاب یک متخصص گوش و حلق  و بینی صحبت کنیم.

انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب

  • برای انتخاب بهترین متخصص گوش راه های متفاوتی وجود دارد ؛ از جمله پرس و جو از دوستان و آشنایان یا جستجو در گوگل.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی ، درباره آن ها تحقیق کنید.
  • پس از انتخاب متخصص گوش ، حلق و بینی مورد نظر خود برای مشاوره و درمان نزد او بروید و مشکلات خود را به او بگویید تا او بتواند بهترین روش درمانی را به شما پیشنهاد دهد.
  • برای اطمینان از انتخاب خود با بیمارانی که در مطب حضور دارند ، صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

ویژگی های یک متخصص گوش و حلق و ینی خوب

  • متخصص گوش و حلق و بینی ، باید صبور باشد و تمامی نکات مربوط به روند درمان را به بیمار توضیح دهد.
  • سعی کند ، میزان استرس و اضطراب او را کاهش دهد و سعی کند ، اعتماد بیمار را جلب کند.
  • با حوصله باشد و تمامی مشکلات بیمار را با دقت گوش کند.
  • صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد و زمان کافی را برای مشاوره و معاینه بیمار بگذارد.

اهمیت مراجعه به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب چیست ؟

از آنجا که گوش و حلق و بینی ، جزء مهم ترین اجزاء حیاتی بیمار محسوب می شود ؛ پس در صورت مواجه شدن با مشکلی بهتر است ، فرد برای درمان به یک متخصص خوب مراجعه کند ، تا بتواند آن بیماری را به بهترین نحو درمان کند.

به این نکته توجه داشته باشید که صرفا به خاطر هزینه به هر متخصصی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید. در صورتی که می خواهید برای جراحی های زیبایی به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه نمایید ، بهتر است نمونه کارهای او را نیز مشاهده کنید.

یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در چه زمینه ای تخصص دارد ؟

  • تشخیص و درمان توده ها و غدد موجود در سر و گردن
  • تشخیص و درمان بیماری های مربوط به حنجره و گلو
  • تشخیص و درمان بیماری های گوش و غیره.

متخصص گوش و حلق و بینی خوب

درباره دکتر مهدی سلیمان پور

دکتر مهدی سلیمانپور ، متولد سال ۱۳۵۲ در شهر تهران می باشند ، ایشان پس از سپری کردن دوره دبیرستان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شده و ادامه تحصیل دادند. پس از اتمام دوره عمومی پزشکی ، دانشنامه بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، گرفتند و در سال ۱۳۸۹ توانستند دوره فوق تخصص گوش خود را به اتمام برسانند. از خدمات ارائه دهنده ایشان ، به مواردی که در ذیل ذکر شده اند ، اشاره می کنیم :

درمان بیماری اتواسکلروز

اتواسکلروز ، در اثر رشد غیر طبیعی استخوان اضافی ، در میان استخوانچه های گوش میانی رخ می دهد و از حرکت استخوانچه رکابی ، جلوگیری می کند ؛ از مشکلاتی که در اثر ابتلا به این بیماری ، رخ می دهد باید به کاهش شنوایی ، گیجی ، وزوز گوش و از این قبیل موارد اشاره کنیم.

لازم به ذکر است در اکثر موارد ، فرد در اثر وراثت به این بیماری مبتلا می شود. از روش های درمانی این بیماری ، باید به تجویز سمعک  و در نهایت انجام جراحی اشاره کنیم.

عفونت گوش میانی

عفونت گوش میانی در افراد ، منجر به بروز مشکلات فراوانی در آن ها ؛ همانند اختلال در شنوایی ، ترشح مداوم از گوش ، شنیدن صدا در سر و غیره می شود ؛ این بیماری بسیار خطرناک است ، چرا که ممکن است منجر به پارگی پرده گوش شود.

اصلاح پارگی پرده گوش

پارگی پرده گوش ، یکی از اختلالات گوش بوده که در برخی از افراد پس از گذشت مدتی به خودی خود بر طرف می شود ؛ اما در مقابل در بعضی از افراد بسیار خطرناک بوده و در صورت عدم درمان ممکن است ، منجر به از دست دادن شنوایی شود.

بهترین روش درمانی به منظور اصلاح پارگی پرده گوش ، انجام جراحی می باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از موارد فوق ، می توانید به مقاله مربوطه موجود در سایت مراجعه نمایید.

هزینه درمان توسط متخصص گوش و حلق و بینی خوب چقدر می باشد ؟

هزینه درمان توسط یک متخصص گوش و حلق و بینی با توجه به نوع بیماری و غیره تعیین می شود.

نظرات بسته شده است.