جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

بینی در صورت نقش مهمی دارد زیرا از رو به رو در مرکز صورت است و از پهلو برآمدگی مرکزی صورت را به وجود می آورد ، بنابراین زیبایی و رفع ایرادات بینی در زیبایی چهره نقش مهمی دارد به همین دلیل جراحی زیبایی بینی امروزه گسترش یافته است.

بعد از رفع ایرادات بینی ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید گذاشته می شود و در نهایت تا زمانی که بینی به تثبیت فرم جدید خود برسد ، آتل بر روی بیرون بینی گذاشته می شود.

جراحی زیبایی بینی که برای رفع مشکلات بینی و زیبایی بیشتر بینی انجام می شود ، رینوپلاستی نیز نام دارد.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی با توجه به مشکل بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود.

جراحی زیبایی بینی

بینی ها به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند :

عمل جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی نتایج مختلفی دارد زیرا بینی گوشتی به علت اینکه حجم بیشتر بینی پوست است زمان بیشتری برای بهبود کامل و نشان دادن نتیجه جراحی بینی دارد.

عمل زیبایی بینی با لیزر

به علت اینکه در جراحی بینی بافت های بینی درگیر هستند و در صورت نیاز یا بینی تراشیده می شود یا از گرافت ها استفاده می شود ، در حال حاضر لیزر قادر به کنترل بافت های بینی به طور همزمان نمی باشد و جمله عمل زیبایی با لیزر فقط جنبه تلبیغاتی دارد.

بعد از عمل بینی

۷ روز بعد ازعمل بینی ، آتل و باندپیچی از روی بینی برداشته می شوند ولی بیمار تا چند هفته باید از انجام ورزش و فعالیت سنگین خودداری کند.

ورم و کبودی در بینی و نواحی اطراف بینی در روزهای اول بعد از جراحی زیبایی بینی طبیعی بوده و بعد از گذشت چند روز رفع می شود ولی برای بهبود سریع تر می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

برای مشاهده بینی های جراحی شده توسط دکتر مهدی سلیمان پور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، به گالری ویدئو در سایت و پیج اینستاگرام ایشان مراجعه فرمایید.

دکتر مهدی سلیمان پور

متخصص گوش و حلق و بینی

اتولوژی ، نورواتولوژی

بیماری های گوشجراحی زیبایی گوشجراحی بینی

نظرات بسته شده است.