۲۴ شهریور

متخصص گوش در تهران

متخصص گوش در تهران : افرادی هستند که به دلیل بیماری های گوش به دنبال بهترین متخصص گوش و حلق و بینی می گردند تا با مراجعه به او بیماری خود را درمان کرده و سلامتی خود را به دست آورد.

انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی در کلان شهری همچون تهران کار دشواری می باشد و ممکن است این سوال در ذهن افراد ایجاد شود که بهترین متخصص گوش در تهران یا سایر شهرها کیست؟

بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

چگونه می توان بهترین متخصص گوش در تهران را انتخاب کرد؟

و غیره.

متخصص گوش در تهران

ویژگی های یک متخصص گوش خوب به شرح ذیل می باشد:

• یک متخصص گوش یا فوق تخصص گوش باید دانش و تجربه کافی درباره بیماری های گوش و راه های درمان آن داشته باشد.
  • توانایی درمان ضایعات حنجره ، جراحی گوش ، جراحی بینی و تومورهای سر و گردن را داشته باشد.
  • زمان کافی را برای درمان بیمار بگذارد و بهترین روش درمان را به او پیشنهاد بدهد.
  • تنها به فکر منافع شخصی خود نباشد.
  • توانسته باشد رضایت بیماران خود را کسب کرده باشد.
  • صبور باشد و تمامی نکات لازم در خصوص بیماری و راه های درمان را به بیمار توضیح دهد و سعی کند استرس و نگرانی را از بیمار دور کند.

نحوه انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی به شرح ذیل می باشد:

• برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق ، بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید، همچنین برای انتخاب یک متخصص گوش خوب می توانید در گوگل نیز جستجو کنید.
  • پس از انتخاب متخصص گوش و حلق و بینی مورد نظر درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری تحقیق کنید.
  • برای کسب آگاهی بیشتر درباره دکتر مهدی سلیمان پور می توانید به درباره دکتر وب سایت ایشان مراجعه کنید.
  • پس از انتخاب متخصص گوش مورد نظر به مطب او بروید و با بیمارانی که در مطب او حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

متخصص گوش در تهران

مهارت های یک متخصص گوش و حلق و بینی به شرح ذیل می باشد:

یک متخصص گوش خوب می تواند بیماری های گوش همچون وزوز گوش ، کم شنوایی ، اوتیت ، مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی و غیره بهبود بخشد.

همچنین می تواند جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی گوش را نیز انجام دهد.

بیماری های گوش

درابتدای مقاله درباره ویژگی های و نحوه انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب صحبت کردیم، در ادامه مقاله می خواهیم به بیماریهای گوش و نحوه درمان آن ها توسط بهترین متخصص گوش بپردازیم.

• وزوز گوش

یکی از بیمارهای رایجی که افراد معمولا برای درمان آن به متخصص گوش مراجعه می کنند وزوز گوش می باشد، این عارضه به صورت صداهایی شبیه به زنگ در گوش می باشد که ممکن است در هر دو گوش یا یکی از گوش ها اتفاق بیوفتد.

به این نکته توجه داشته باشید که نوعی وزوز گوش وجود دارد که به آن وزوز بارز می گویند و بر اثر اسپاسم عضله های داخل گوش میانی یا اختلال در عروق خونی ایجاد می شود.

این عارضه در اکثر موارد دلیل خاصی ندارد و در صورتی که پزشک علت بروز این بیماری را بیابد اقدام به درمان آن می کند.

• اوتیت

این نوع بیماری که در اثر عفونت مجرای تنفسی فوقانی ایجاد می شود دارای سه نوع اوتیت سروز ، اوتیت مدیای حاد ، اوتیت مدیای مزمن می باشد.

اوتیت سروز در اثر جمع شدن مایع در گوش میانی همراه با التهاب و بدون علائم می باشد این نوع اوتیت معمولا بعد از اوتیت مدیا مشاهده می شود.

اوتیت مدیای حاد در اثر نوعی عفونت حاد که همراه باعفونت مجاری تنفسی فوقانی می باشد.

اوتیت مدیای مزمن در اثر عفونت گوش میانی ایجاد شده و ممکن است باعث پاره شدن پرده گوش شود.

متخصص گوش و حلق و بینی پیش از اینکه نوع درمان را تعیین کند با معاینه دقیق نوع اوتیت را مشخص می کند و بعد از آن با جراحی یا دارو اقدام به برطرف کردن آن می کند.